​   

 

 

Webinar om Digital Signering i e-Boks 
11. oktober 2018 fra kl. 9.30-10.30

Oplever du, at det kan være besværligt og administrativt tungt at indhente underskrifter på kontrakter og aftaler? Så gør underskrifterne digitale.

Sagsbehandlingen bliver langt nemmere og hurtigere for begge parter, og I kan indhente underskrifter på alle tidspunkter af døgnet. Desuden opnår I en sikker håndtering af personfølsomme data.

Deltag i webinaret og få et indblik i, hvordan jeres virksomhed kan øge succesraten for digitale underskrifter. Se hvordan I kan øge omsætningen, opnå flere besparelser og samtidig bibeholde den juridiske sikkerhed ved at bruge Digital Signering i e-Boks.

 

Webinaret tager cirka en time.

 

Agenda

  • Kort introduktion

  • Hvilket problem løser digitale underskrifter i e-Boks?

  • Produktgennemgang (set fra brugerens side) og gennemgang af nøglefunktioner

  • Kundereferencer

  • Q & A

 

Webinaret er interessant for virksomheder og offentlige myndigheder, som sender kontrakter og andre dokumenter ud til signering enten via post eller i e-Boks.

> Link til tilmelding

 

Frist for tilmelding er dagen før afholdelsen kl. 16.

 

Skulle du være forhindret i at deltage, er du velkommen til at tilmelde dig alligevel, da du vil få præsentationen og optagelsen tilsendt i en e-mail efter webinaret.

Vi glæder os til din deltagelse.

 

Praktik

På dagen logger du på senest 5 minutter før start med det link, du modtager på e-mail, når du har tilmeldt dig - og tjek at højtaleren i din pc ikke står på mute.

{
  "error": null,
  "ribbons": [
    {
      "id": "ctl00_PlaceHolderMain_RibbonPanel0_wrapper",
      "color": null,
      "image": "/Nyheder_/PublishingImages/e-Boks_webinar_11.10.2018.png",
      "overlay_alpha": null
    }
  ]
}