​KONTAKT

KONTAKT OS, HVIS DU HAR SPØRGSMÅL TIL BETALINGSSERVICE

Har du brug for hjælp?

​​​​​​​​​Har du spørgsmål til Betalingsservice så klik her.

Du kan også finde svar på dit spørgsmål i vores FAQ her

 

Kontaktinformation for privatpersoner:

Har du spørgsmål til en konkret regning betalt med Betalingsservice, så bedes du kontakte din bank.

Har du spørgsmål til Betalingsservice app'en, så er du velkommen til at ringe på telefon 72 11 20 11. 

 

Kontaktinformation for virksomheder:

Telefon:

44 89 26 50

Åbningstider:

Mandag-torsdag 8:30-16:00

Fredag 9:00-16:00

 

Klagevejledning:

Hvis du er utilfreds med den betjening, du har modtaget, har du mulighed for at klage.

Det er vores mål, at alle kunder i Nets til enhver tid oplever kompetent og fejlfri betjening.

Skulle du alligevel være utilfreds med en sag - eller med os - håber vi, at du i første omgang starter med at kontakte den ansvarlige chef, hvor du har haft en utilfredsstillende oplevelse.

Ønsker du stadig at klage over din oplevelse i Nets, efter du har talt med den ansvarlige chef, kan du skrive til os:

Nets Denmark A/S

Att Klageansvarlig

Postboks 500

2750 Ballerup