Betalingsservice Mobile App - Payments FAQ
Jo de løbende Betalingsservice opkrævninger bliver trukket fra den konto, du har valgt. Når du modtager et nyt indbetalingskort og ønsker at tilmelde de fremtidige betalinger til Betalingsservice, så skal selve indbetalingskortet stadig betales - og det er her betalingskortet kommer ind. Da der endnu ikke er oprettet en Betalingsserviceaftale, kan det første beløb ikke trækkes fra din konto, og derfor tilbyder vi, at førstegangsbetalingen kan ske via dit Dankort eller Visa/Dankort.
Nej - Betalingsserviceopkrævningerne kører via den konto du vælger, når du tilmelder Betalingsserviceaftalen. Kontoen kan naturligvis godt være den samme, men du bestemmer selv hvilken konto, der skal anvendes.
Nej desværre er det pt kun Dankort og Visa/Dankort, der understøttes i app'en, men vi arbejder på at få implementeret flere betalingskortmuligheder.
Ja det kan du - du kan enten vælge en foretrukken konto under indstillinger, som så vil blive brugt hver gang. Du kan også vælge kontoen fra gang til gang, når du opretter en ny Betalingsserviceaftale - det gør du direkte i enten betalings- eller tilmeldingsflowet.
I den nuværende lovgivning har Nets ikke lov til at lave en konto til konto transaktion, førend der er indgået en Betalingsserviceaftale. Det er derfor, den første regning betales med et betalingskort, men hvis den samtidigt tilmeldes til Betalingsservice, så vil de efterfølgende træk naturligvis ske fra den konto, du vælger.
​​