Administrér dine funktionaliteter og tilvalg

Tilføj og tilpas funktionaliteter og tilvalg tilknyttet din aftale

Medsend bilag

Hvis du ønsker at tilføje information til de opkrævninger, du sender til dine kunder via betalingsoversigt og BS Indbetalingskort, kan du gøre det ved at medsende bilag – se, hvordan du gør i vores tekniske miniguide.

Bemærk! Dit system skal understøtte BS XML000, hvis du vil sende individuelle bilag ud. 

Udfyld kontaktformularen,hvis du ønsker at medsende bilag til dine opkrævninger. 

 

Vejledning og kontaktformular

E-Boks/digitalt indbetalingskort

Vi kan hjælpe dig med at levere opkrævninger direkte i din kundes e-Boks eller Digital Post. Det kræver en afsenderaftale med e-Boks. Der er dog nogle forudsætninger, som skal være opfyldt, før vi kan tegne en afsenderaftale. 

I vores vejledning kan du læse om forudsætningerne, og hvordan du kommer i gang med at bruge e-Boks.

Når du har gjort det, skal du skrive til os via denne kontaktformular.

 

Vejledning og kontaktformular

Hurtig forsendelse og rykkere

Du har mulighed for at få leveret fysiske indbetalingskort hurtigere – fra syv til fire bankdage – mod ekstra betaling. Det kan f.eks. være i forbindelse med et rykker-flow eller en engangsbetaling. 

Er du i tvivl om funktionen i dit ERP-system, skal du kontakte din systemudbyder.

 

Nyttige dokumenter

API

Her får du mulighed for løbende at tilmelde nye kunder til Betalingsservice. Det kan gøres som fil-integration via BS 0605 eller API-integration med løbende tilmelding til Betalingsservice.

På linket nedenfor finder du alle de nødvendige oplysninger, vejledninger og dokumentation, du har brug for, for at komme i gang med at bruge BS Creditor API.

https://developer.mastercard.com/product/bs-creditor-api  

Bemærk! API forudsætter, du har en BS kreditoraftale, du kan ansøge her.

BS Plus

Den generelle håndtering af betalingsaftaler herunder oprettelse, kontoændring og afmelding samt afvisning af betaling, sker via eget ERP-system ved dannelse af BS Plus 0605 leverance.  

Har du allerede en kreditoraftale hos os, kan du tilføje, ændre eller afmelde BS Plus ved at skrive til os på denne kontaktformular.  

Hvis ikke, skal du oprette en kreditoraftale på vores ansøgningsportal ved at klikke ”Opret aftale". Her skal du forholde dig til tjeklisten til højre.

 

Tjekliste

  • CVR-nummer 
  • MitID Erhverv – har du ikke allerede et MitID Erhverv, kan du bestille det her 
  • Fuldmagt (hvis du ikke er tegningsberettiget) 
  • Underskriveres e-mailadresser 
  • CPR-nummer på alle ejere, direktion eller bestyrelsesmedlemmer 
  • Kopi af pas fra ejere (ved f.eks. navne- og adressebeskyttelse) 
  • Registrerings- og kontonummer fra nuværende afregningskonto 
  • Dataleverandør-nummer på samarbejdspartner (oftest CVR-nummer), hvis du ikke bruger eget ERP-system. 

Kontakt os

Fandt du ikke den hjælp du havde brug for, er du velkommen til at kontakte os.

mc_icon_Customer-Service_orng.svg

Ring til kundeservice på +45 80 81 07 07
Mandag - fredag 9:00 - 16:00

Ved international kald
(inkl. Grønland og Færøerne)
+45 43 32 67 51