Brug for hjælp?
Se her hvem skal du kontakte og hvornår
Det kan nogle gange være svært at regne ud, hvem man skal kontakte med spørgsmål til aftaler, du har tilmeldt Betalingsservice. Du kan herunder se, hvem du skal kontakte.
Opkræver
Den virksomhed, forening eller offentlige myndighed, du har en betalingsaftale med (abonnement, kontingent mv.) Alle spørgsmål angående aftalen, skal du stille dem.
- Opkrævning – f.eks. uoverensstemmelse i forhold til opkrævningsbeløb eller -frekvens.
- Tilmelding – hvis du har spørgsmål til tilmeldingsformular og kundeoplysninger.
- Afmelding – hvis du vil opsige din aftale med opkræver, kan det ikke gøres ved at afmelde Betalingsservice.
Pengeinstitut
Din bank eller dit pengeinstitut kan hjælpe dig med at få indsigt i dine transaktioner.
- Tilmelding – f.eks. hvis en tilmelding ikke er gået igennem.
- Afvisning – f.eks. hvis du skal bruge hjælp til at afvise en betaling. Beløb kan afvises til og med d. 7. i hver måned.
- Uberettiget opkrævning - hvis opkræver har tilmeldt dig betaling uden samtykke, og du vil gøre indsigelse.
- Afmelding – hvis du skal bruge hjælp til at afmelde Betalingsservice efter opsigelse med opkræver.
Vores kundeservice
BS App - hvis du har tekniske problemer med BS App, og du ikke kan finde svar i vores FAQ i appen, eller hvis du har problemer med at logge ind i BS App.
Kontakt os på 80 81 07 07, og tryk ”privat”, eller find svar på dit spørgsmål her.