BS 605 Leverance
Forstå din 605
Hvad kan en BS 605 leverance?
Med BS 605 leverance kan du sende oprettelser, ændringer og afmeldinger af betalingsaftaler, som afspejler de aftaler, du har indgået med dine kunder for både CPR-nummer. og CVR-nummer.
Derudover har du mulighed for, på én gang at ændre samtlige kundenumre i det tilfælde, du står overfor en udskiftning af dit system eller lignende. Ligesom du også kan stoppe en opkrævning, som endnu ikke er gennemført.
Nyttige dokumenter
Hvad kræver det?
Et økonomisystem, (ERP-system) der understøtter dannelse af BS 605 Leverance.
Se liste over samarbejdspartnere.
Hvordan kommer jeg i gang?
Vi skal sætte dig op til at kunne tilmelde dine kunder via BS 605 leverancen. Vær her opmærksom på dokumentationskravet. Læs mere
Du indsender BS 605 Leverance på samme måde som udveksling af andre leverancer i Betalingsservice.
Leverancen skal være behandlet senest på bankdagen før, du sender opkrævningsleverancen.
Kontakt os
Fandt du ikke den hjælp du havde brug for, er du velkommen til at kontakte os.
Ring til kundeservice på +45 80 81 07 07
Mandag - fredag 9:00 - 16:00
Ved international kald
(inkl. Grønland og Færøerne)
+45 43 32 67 51