BS Plus

Skræddersy dine betalingsoversigter til enkelte enheder i din virksomhed.

Hvad er BS Plus?

BS Plus er et redskab til at strukturere din virksomheds regninger og opdele dine Betalingsservice-oversigter i kategorier, som f.eks. afdelinger, personer og lignende.

Med BS Plus håndterer du kontering og sikrer, at den nødvendige betalingsinformation følger med. Du kan skræddersy din betalingsoversigt ved at gruppere adviserede betalinger ud fra en række kriterier, du selv fastlægger.

Ved at gruppere betalingsinformationer får du en betalingsoversigt for hver enhed i din organisation. På den måde skal hver enhed kun forholde sig til godkendelse af egne betalinger.

I slutningen af hver måned modtager du en leverance over betalinger, der gennemføres den kommende måned. Du kan oprette og afmelde betalingsaftaler og anmode om afvisning/tilbageførsel af betalinger.

Hvad kræver det?

En BS Plus-aftale forudsætter, at din virksomhed har en kreditoraftale i Betalingsservice. Det er både muligt at tilvælge BS Plus i forbindelse med oprettelsen af kreditoraftale, eller efter kreditoraftalen er oprettet.

Skal du administrere BS Plus på vegne af en anden virksomhed, forening eller lignende, eller skal du anvende en anden konto end den, der er registreret som afregningskonto på den tilhørende kreditoraftale, kræver det fuldmagt og/eller kontodokumentation.

Læs mere om regler for BS Plus.

Hvad koster det?

Nyeste prisliste for BS Plus finder du her

 

Pris BS Plus

 

Hvordan kommer jeg i gang?

Har du ikke allerede en kreditoraftale, skal du oprette en her.

Har du en kreditoraftale, kan du tilføje, ændre og afmelde nederst på siden under "Administrer"

Funktionaliteter & tilvalg

 

Kontakt os

Fandt du ikke den hjælp du havde brug for, er du velkommen til at kontakte os.

mc_icon_Customer-Service_orng.svg

Ring til kundeservice på +45 80 81 07 07
Mandag - fredag 9:00 - 16:00

Ved international kald
(inkl. Grønland og Færøerne)
+45 43 32 67 51